Visām iegādātajām precēm attiecas tikai ražotāja garantija. LUXAR nesniedz un nepārdod pagarinātās garantijas politikas. Vispārīgos garantijas nosacījumus katram produkta veidam nosaka ražotājs, kas piešķir šo garantiju. Ja vēlaties noskaidrot preces garantijas laiku, lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu servisu pa e-pastu: info@luxar.lv, lai saņemtu konsultāciju.


Preču atgriešana (noteikumi un nosacījumi)

1. Preču atgriešana ir jāveic 14 dienu laikā no preču piegādes datuma.
2. Preču atgriešana bez RMA numura netiks pieņemta.
3. Prece jāatgriež tādā pašā izskatā un saturā, kādā tā tika saņemta. Produktam ir jābūt neskartam, tam jāsatur visas autentiskās etiķetes, marķējumi un aizsargiepakojumi. Lietotas, bojātas preces, kas zaudējušas savu komerciālo izskatu, netiks pieņemtas.
4. Visiem atgriežamajiem sūtījumiem jābūt tādā iepakojumā, kurš pasargā preces oriģinālo aizsargiepakojumu no bojājumiem transportēšanas laikā.
5. Lūdzu, pārliecinieties, ka RMA numurs ir skaidri redzams uz ārējā iepakojuma, lai nodrošinātu ātru atgriešanu.
6. Atgriešanas piegādes izmaksas sedz Pircējs un mēs iesakām šīs preces atgriezt, izmantojot apdrošinātu kurjerdienesta pakalpojumu ar izsekošanas numuru, jo mēs nenesam atbildību par pazaudētiem vai bojātiem sūtījumiem.
7. Mēs neesam atbildīgi par personas datiem vai lietām, kas atstātas sūtījumos, tāpēc, lūdzu, rūpīgi pārbaudiet paku saturu pirms atgriešanas.
8. Defektētas preces var tikt remontētas vai aizstātas ar jaunām, ja remonts nav iespējams.
9. Mēs nepieņemam programmatūras licenču atgriešanu, kā arī preces, kas pasūtītas pēc pieprasījuma, izņemot gadījumus, ja tās atnāk defektētas.
10. Sūtījumiem, kas tiks noraidīti, tiks piemērotas atgriešanas izmaksas. Šīs izmaksas tiks izrēķinātas no jūsu atmaksājamās summas.

Kā atgriezt preci?

Gadījumā, ja jums ir jāatgriež mums atpakaļ iegādāto preci, lūdzu, veiciet tālāk norādītās darbības, lai iegūtu RMA.

1. Pierakstieties sava konta lapā un noklikšķiniet uz Pasūtījumu vēsture un detaļas.
2. Atrodiet Pasūtījumu ar preci, kuru vēlaties atgriezt, noklikšķiniet uz Plus zīmi un tad uz Detaļas.
3. Ritiniet lapu uz leju līdz precei/-ēm pasūtījumā un atzīmējiet preci/-es, kuras vēlaties atgriezt.
4. Sadaļā Preču atgriešana uzklikšķiniet uz Pieprasīt RMA.
5. Nākamajā lapā atlasiet preču skaitu, kuras vēlaties atgriezt, un iesniedziet atgriešanas skaidrojumu un noklikšķiniet Iesniegt RMA.

Lūdzu, dodiet mums 24 stundas laika, lai izskatītu jūsu RMA pieprasījumu. Kad būsim izskatījuši pieprasījumu, mēs atjaunināsim jūsu preču atgriešanas konta statusu.

6. Jūs varat pārbaudīt atgriešanas statusu, pierakstoties savā kontā un noklikšķinot uz Manas preču atgriešanas.
7. Kad atgriešana tiks pieņemta, jūsu RMA statuss tiks mainīts uz Gaida preču atgriešanu, šajā laikā, lūdzu sūtiet preces mums uz zemāk norādīto adresi.

LUXAR SIA
Zemgaļu iela 8
LV1006, Rīga
LATVIJA
(+371) 27830830